Τα δύο τελευταία χρόνια μάς έδειξαν ότι μια επιχείρηση δεν μπορεί να αναπτυχθεί πλήρως χωρίς μια σταθερή online presence.  Οι εικονικές συναντήσεις και εκδηλώσεις είναι πλέον κοινός τόπος και η διαδικτυακή εκπαίδευση κερδίζει ολοένα και μεγαλύτερη δημοτικότητα σε όλο τον κόσμο.

Ένα τέλειο παράδειγμα αυτών των αλλαγών είναι τα γυμναστήρια, τα οποία έπρεπε να προσαρμοστούν στις κατάσταση και να μεταφέρουν τις δραστηριότητές τους εξ ολοκλήρου στο διαδίκτυο. Είναι το διαδικτυακό μοντέλο εργασίας που βοηθά τους ιδιοκτήτες γυμναστηρίων, τους διαχειριστές ή τους δικαιοδόχους να επεκτείνουν το φάσμα των υπηρεσιών που προσφέρουν και να προσεγγίσουν όσο το δυνατόν περισσότερους.

Η έναρξη μιας διαδικτυακής επιχείρησης γυμναστικής είναι ένα δύσκολο εγχείρημα, διότι απαιτεί πολλά γνώσεις σε διάφορους τομείς, όπως το μάρκετινγκ, το branding και άλλα, αλλά με τη βοήθεια των κατάλληλων επαγγελματιών αυτό δεν θα είναι αδύνατη αποστολή!

Σε αυτό το άρθρο θα σας ενημερώσουμε για όλες τις δοκιμασμένες πρακτικές που βοηθούν τους ιδιοκτήτες γυμναστηρίων να πετύχουν στο διαδίκτυο και πώς να τις εφαρμόσετε.

Brand identity

Η Βrand Ιdentity αποτελεί την καρδιά κάθε επιτυχημένης μάρκας. Είναι αυτό το ειδικό συστατικό χωρίς το οποίο η επιχείρησή σας δεν θα ολοκληρωθεί. Ακριβώς όπως η προσωπική σας ταυτότητα σας κάνει μοναδικούς, έτσι και η ταυτότητα της μάρκας σας τη διαφοροποιεί από όλους τους άλλους στην αγορά.

Θέλετε να σας θυμούνται οι πελάτες και να αφήνετε ένα σαφές μήνυμα προς τον κόσμο; Τότε ο προσαρμοσμένος σχεδιασμός είναι απαραίτητος! Επιπλέον, θα πρέπει να δώσετε προσοχή στο ποια είναι η αποστολή και οι στόχοι σας, πώς θέλετε να τοποθετηθείτε στην αγορά και σε ποιους χρήστες θέλετε να απευθυνθείτε.

Η artworkit.gr μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε και να ανακαινίσετε τη δική σας μάρκα για να είστε επιτυχημένοι σε διαδικτυακά περιβάλλοντα και μπροστά από κάθε ανταγωνισμό στον κλάδο της γυμναστικής.

Website και εφαρμογή

Έχετε ήδη ιστοσελίδα για το γυμναστήριό σας; Αν η απάντησή σας είναι όχι, τότε υπάρχει ένα πολλή δουλειά που πρέπει να γίνει. Μόλις δημιουργήσετε ένα εμπορικό σήμα με σαφείς στόχους, ήρθε η ώρα για μια διαδικτυακή παρουσία, η οποία δεν μπορεί να είναι πλήρης χωρίς έναν ιστότοπο ή/και ένα κινητό εφαρμογή.

Προκειμένου ένας ιστότοπος να είναι όσο το δυνατόν πιο βολικός και εύχρηστος γίνεται, ενώ παράλληλα να ταυτόχρονα να διαφέρει από τις άλλες της αγοράς, πρέπει να διαθέτει ένα μοναδικό UI / UX.

Η ομάδα της artworkit γνωρίζει πώς να χειρίζεται τις τελευταίες τεχνικές και τάσεις στον σχεδιασμό ιστοσελίδων και να τις εφαρμόσει στην πράξη για την επιχείρησή σας στον τομέα της γυμναστικής.

Η ύπαρξη ενός ιστότοπου για το γυμναστήριο σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσεγγίσετε ανθρώπους που έχουν δεν το έχουν ακούσει ποτέ. Με τη βοήθεια των κατάλληλων πρακτικών μάρκετινγκ, θα μπορέσετε να προσεγγίσετε ανθρώπους που δείχνουν πραγματικό ενδιαφέρον για τις υπηρεσίες σας και σίγουρα θα επωφεληθούν από αυτές στο μέλλον.

Προσφέροντας διαδικτυακές υπηρεσίες γυμναστικής, όπως ομαδικές και ατομικές προπονήσεις, γυμναστήριο διαβουλεύσεις, διαδικτυακά μαθήματα πιλάτες και πολλά άλλα, θα αποκτήσετε ένα κοινό που μπορεί να τις εκμεταλλευτεί τόσο διαδικτυακά όσο και επιτόπου. Με αυτόν τον τρόπο θα αυξήσετε το εισόδημά σας κατά περίπου 50%!

Η εφαρμογή για κινητά δεν είναι υποχρεωτική, αλλά θα είναι το κλειδί στην online παρουσία της μάρκας σας. Πόσα γυμναστήρια στην Ελλάδα μπορούν να υπερηφανεύονται ότι διαθέτουν κινητό εφαρμογή; Και γιατί να περιοριστείτε μόνο σε μια χώρα; Μπορείτε να μετατρέψετε την επιχείρησή σας σε μια διεθνή – χρειάζεστε μια πολύ ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο και τη σωστή επαγγελματίες για να τη φροντίσουν, ώστε η γυμναστική και η προπόνηση να είναι μόνο ένα κλικ μακριά.

Στρατηγική μάρκετινγκ

Μόλις αποκτήσετε τα βασικά στοιχεία, είναι καιρός να σκεφτείτε πώς θα προσεγγίσετε τους ανθρώπους στο διαδίκτυο και σε τοπικό επίπεδο. Σε αυτό το σημείο έρχεται η στρατηγική μάρκετινγκ. Με τη βοήθεια λεπτομερούς έρευνας και καθορισμένων στόχων, η επιχείρησή σας θα μπορέσει να αναπτυχθεί και να κατακτήσει το Διαδίκτυο.

Μπορείτε να δημιουργήσετε διάφορα κανάλια για οργανική επισκεψιμότητα – ένα ιστολόγιο με άρθρα σχετικά με τη γυμναστική και τον αθλητισμό, προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ένα ενημερωτικό δελτίο που θα αποστέλλεται σε άτομα που έχουν εγγραφεί. Με τη βοήθειά τους θα αποκτήσετε μια βαθύτερη κατανόηση του κοινού σας και των πελατών που αλληλεπιδρούν ενεργά με το εμπορικό σήμα σας.

Οι πληρωμένες διαφημιστικές καμπάνιες στο Facebook, το Twitter, το Instagram, το TikTok, το YouTube, το AdWords και άλλα θα σας βοηθήσουν να τοποθετηθείτε σωστά στην ηλεκτρονική αγορά και θα σας ωθήσουν προς τα εμπρός για να προσεγγίσετε όλο και περισσότερους ανθρώπους. Το κλειδί είναι να ξεκινήσετε με μικρούς δοκιμαστικούς προϋπολογισμούς, ώστε να μπορείτε να δείτε τι είναι ενδιαφέρον για το κοινό και τι έχει το καλύτερο αποτέλεσμα.

Αν είστε ιδιοκτήτης ενός γυμναστηρίου, πιθανότατα δεν έχετε χρόνο να σπαταλήσετε χρόνο για τη δημιουργία διαφημιστικών εκστρατειών. Μπορούμε να κάνουμε τη διαδικασία πιο εύκολη και να αναλάβουμε τον έλεγχο όλων των εκστρατειών μάρκετινγκ, ενώ εσείς ασχολείστε με τις καθημερινές σας εργασίες.

Social Media Content

Χρησιμοποιήστε το διαδίκτυο για να μοιραστείτε περιεχόμενο με βάση τη γυμναστική, την υγεία, την ευεξία ή τη διατροφή που θα προσεγγίσει το κατάλληλο κοινό. Πρέπει να γνωρίζετε ότι το περιεχόμενό σας πρέπει να προσφέρει αξία στους χρήστες. Τι θα μάθουν ή θα κερδίσουν από αυτό που μοιράζεστε;

Η δημιουργία πολύτιμου περιεχομένου εξαρτάται από τη στάση του κοινού και από το τι το ενδιαφέρει. Στους πελάτες σας αρέσουν οι ομαδικές προπονήσεις; Τότε ξεκινήστε να μεταδίδετε τέτοιες στο διαδίκτυο! Προτιμά κανείς άλλος τη συμβουλευτική διατροφής και σωματικής υγείας; Τότε κάντε μια σειρά από βίντεο ή ζωντανές συνεδρίες στις οποίες οι επαγγελματίες συζητούν συχνές ερωτήσεις για διάφορα θέματα υγείας και αθλητισμού.

Η ιδέα ενός προσωπικού γυμναστή που μπορεί να εκπαιδεύσει τους ανθρώπους τόσο επιτόπου όσο και διαδικτυακά είναι επίσης μια εξαιρετική ιδέα. Εδώ έρχεται ο ρόλος της εφαρμογής για κινητά, η οποία θα διευκολύνει την επικοινωνία μεταξύ του πελάτη και του προπονητή, επιτρέποντας την ανταλλαγή βίντεο, σχεδίων γυμναστικής και άλλων με ένα μόνο κλικ.

Το περιεχόμενο βίντεο είναι το πιο δημοφιλές το 2022 και θα κάνετε λάθος αν δεν ποντάρετε σε αυτό. Είτε χρησιμοποιείτε βίντεο κινουμένων σχεδίων είτε αυτά που γίνονται επιτόπου στο γυμναστήριο, θα προσελκύσετε ένα κοινό που ενδιαφέρεται πραγματικά και θέλει να προπονηθεί στο γυμναστήριό σας. Αν δυσκολεύεστε να δημιουργήσετε περιεχόμενο που να μεταφέρει ένα μήνυμα, ξέρουμε πώς να σας βοηθήσουμε!

Η έναρξη μιας επιχείρησης και η καθιέρωση ενός εμπορικού σήματος απαιτεί πολλή ενέργεια και χρόνο, τον οποίο πολλοί ιδιοκτήτες δεν μπορούν να διαθέσουν. Καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται, πρέπει να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις ευκαιρίες που σας προσφέρει ο διαδικτυακός χώρος για να είστε επιτυχημένοι.

Ο κλάδος της γυμναστικής αναπτύσσεται όλο και περισσότερο και η σωστή τοποθέτηση και διαφήμιση είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Η artworkit μπορεί να σας προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση – από την οικοδόμηση της ταυτότητας του εμπορικού σήματος, μέσω της ανάπτυξης ενός ιστότοπου και μιας εφαρμογής για κινητά, μέχρι τη συνολική στρατηγική μάρκετινγκ και τη διανομή πολύτιμου περιεχομένου.

Θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις του γυμναστηρίου σας;