
Συνήθως όταν ενδιαφερόμαστε για ένα άτομο εφαρμόζουμε τις καλύτερες στρατηγικές μας για να προσελκύσουμε την προσοχή και αργότερα να την κρατήσουμε στον εαυτό μας. Αυτές οι στρατηγικές είναι συχνά καλά μελετημένες και προσαρμοσμένες στο πρόσωπο της άλλης πλευράς. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στον επιχειρηματικό κόσμο – πίσω από κάθε επιτυχημένη εταιρεία υπάρχει ένα προσεκτικά δομημένο και λειτουργικό σχέδιο μάρκετινγκ.
Στις μέρες μας, είναι ζωτικής σημασίας για μια εταιρεία να σκεφτεί γρήγορα και να κάνει μια καλή στρατηγική μάρκετινγκ. Στις μέρες μας η αγορά είναι υπερκορεσμένη από υπηρεσίες και προϊόντα. Ένα ποιοτικό σχέδιο μάρκετινγκ επιτρέπει μεγαλύτερη γνώση και προτίμηση της μάρκας από τον καταναλωτή. Είναι σημαντικό για την επιχείρηση να παρουσιάζεται με έναν ενδιαφέροντα και προσιτό τρόπο και ως πάροχος καλύτερων προϊόντων και υπηρεσιών σε σχέση με άλλους ανταγωνιστές στην αγορά.
Οι εταιρείες που καταφέρνουν να προσδιορίσουν με μεγαλύτερη ακρίβεια το κοινό-στόχο τους και να προσδιορίσουν τις ανάγκες του έχουν τη μεγαλύτερη επιτυχία. Με αυτόν τον τρόπο, ο οργανισμός θα μπορέσει να επιτύχει καλύτερα αποτελέσματα και να εγγυηθεί τη βιωσιμότητα της επιχείρησής του.
Επικοινωνία των αξιών της εταιρείας
Οι αξίες μιας εταιρείας αντικατοπτρίζουν τις αρχές, τη φιλοσοφία και τους στόχους της. Η υιοθέτηση ακριβών και ολοκληρωμένων προτύπων είναι ένα βήμα προς τη σταθεροποίηση των εσωτερικών και εξωτερικών πλεονεκτημάτων της εταιρείας. Μέσω της σωστής στρατηγικής μάρκετινγκ, η εταιρεία μπορεί να παρουσιάσει με τον καλύτερο τρόπο τις αξίες και τους στόχους της στο κοινό, καθώς και να αναδείξει την ταυτότητά της.


Ενεργοποίηση των καταναλωτών
Μια στρατηγική μάρκετινγκ συμβάλλει στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης με τους πελάτες. Με μια συνεπή και ποιοτική παρουσία σε διάφορα κανάλια, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα ιστολόγια και τα ενημερωτικά δελτία για παράδειγμα, μπορούν να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες. Μέσω ενδιαφέροντος περιεχομένου, καθώς και απαντώντας σε αμφιβολίες και επιδεικνύοντας αλληλεπίδραση, η μάρκα μπορεί να χτίσει την αυθεντικότητά της. Οι αλληλεπιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να αποκαλύψουν τον τρόπο με τον οποίο ο καταναλωτής αλληλεπιδρά με τη μάρκα, καθώς και να προσελκύσουν περισσότερους δυνητικούς.
Αύξηση πωλήσεων
Ανεξάρτητα από το τι πουλάει η εταιρεία, μια υπηρεσία ή ένα προϊόν, μια καλή στρατηγική μάρκετινγκ οδηγεί σε περισσότερες πωλήσεις. Διαφορετικές εκστρατείες υπόσχονται ποιότητα και προσφέρουν διαβεβαιώσεις όσον αφορά την εμπειρία του πελάτη. Αυτό δημιουργεί ένα αίσθημα ασφάλειας και εγγυάται περισσότερες ευκαιρίες αγοράς.

Πώς μια κακή στρατηγική μάρκετινγκ μπορεί να επηρεάσει την επιχείρησή σας;
Παρά το γεγονός ότι αποτελεί έναν από τους πυλώνες της επιχειρηματικής επιτυχίας, είναι πολύ συχνό φαινόμενο οι επιχειρήσεις να μην χρησιμοποιούν μια σωστή στρατηγική μάρκετινγκ, είτε επειδή είναι ξεπερασμένη είτε επειδή είναι κακοδομημένη, γεγονός που οδηγεί σε ένα κακό και προβλέψιμο αποτέλεσμα: αρνητικό αντίκτυπο στην επιχείρηση ή στις πωλήσεις.
Πιο συγκεκριμένα, τι μπορεί να προκαλέσει μια κακή στρατηγική μάρκετινγκ;
- Κακή φήμη της μάρκας
Μια κακή ψηφιακή στρατηγική ή η απουσία ψηφιακής στρατηγικής οδηγεί στη μη σωστή επικοινωνία των μηνυμάτων της μάρκας, με αποτέλεσμα να αμαυρώνεται η αντίληψη της εταιρείας.
Οι λανθασμένα επικοινωνούμενες αξίες μπορεί να δημιουργήσουν σύγχυση και παρανόηση στον πελάτη και αυτός δεν θα στραφεί στις υπηρεσίες της εταιρείας. Η συντήρηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από κάποιον μη ειδικό μπορεί επίσης να προκαλέσει προβλήματα, καθώς κάθε φωτογραφία ή βίντεο πρέπει να είναι καλά μελετημένο, καθώς και όλα τα σχόλια και οι απαντήσεις εξαιρετικά μελετημένα, ώστε να ακούγονται φιλικά και να δίνουν σαφή απάντηση στο ερώτημα του πελάτη.
- Λίγες ή καθόλου πωλήσεις
Εάν η στρατηγική που έχει οικοδομηθεί δεν δίνει τα επιθυμητά αποτελέσματα, είναι σαφές ότι η αποστολή της δημιουργίας πωλήσεων αποτυγχάνει. Η στρατηγική μάρκετινγκ συμβαδίζει με τις πωλήσεις και αν δίνει στην εταιρεία αρνητικά αποτελέσματα, μπορεί να σημαίνει ότι η στρατηγική που εφαρμόστηκε δεν είναι καλά σχεδιασμένη ή δεν είναι σύμφωνη με τους σημερινούς ρυθμούς της αγοράς, κάτι που είναι κρίσιμο, διότι στις μέρες μας το πρόσωπο της αγοράς αλλάζει εξαιρετικά γρήγορα και η στρατηγική πρέπει να προσαρμόζεται σε αυτό.
- Σπατάλη χρόνου και πόρων
Όπως αναφέραμε, η έλλειψη πωλήσεων είναι ένας σοβαρός λόγος που δείχνει ότι κάτι δεν πάει καλά, ωστόσο η σπατάλη χρόνου και πόρων είναι ένα μεγάλο και περιττό πρόβλημα.
Μια κακή στρατηγική μάρκετινγκ καταναλώνει έναν δεδομένο budget, ο οποίος αργότερα δεν έχει καμία απόδοση. Είναι προτιμότερο να επενδύετε χρόνο στις πιο κερδοφόρες δραστηριότητες, όπως: βελτίωση των διαδικασιών, προσέγγιση των πελατών, αναζήτηση στρατηγικών συμμαχιών, ενώ η στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ λειτουργεί ομαλά.
Μια καλή στρατηγική μάρκετινγκ αποτελεί τη βάση της ανάπτυξης της εταιρείας. Με το σχέδιο μάρκετινγκ, η εταιρεία φέρνει περισσότερες ευκαιρίες, επιτυγχάνει τους συγκεκριμένους στόχους και καταφέρνει να βελτιώσει αποτελεσματικά το μήνυμα που θέλει να μεταδώσει σε πελάτες και συνεργάτες, αυξάνοντας έτσι τις πωλήσεις και τα κέρδη της εταιρείας. Η μη χρήση της σωστής στρατηγικής ή η μη χρήση της καθόλου θα μπορούσε να αποβεί καθοριστική για την ανάπτυξη της επιχείρησης.
Η artworkit βοηθά τις μάρκες να επιτύχουν τους στόχους τους μέσω της καινοτομίας και των δημιουργικών προοπτικών. Μπορούμε να προσφέρουμε μια ατομική στρατηγική μάρκετινγκ πλήρως προσαρμοσμένη στη μοναδική ταυτότητα της μάρκας σας και να διατηρήσουμε την εικόνα της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και να δημιουργήσουμε πολύτιμο περιεχόμενο.