
Τα τελευταία δύο χρόνια, υπήρξε μια δραματική αλλαγή σε παγκόσμιο επίπεδο στον τρόπο με τον οποίο οι μάρκες και οι επιχειρήσεις καταγράφουν το κοινό τους μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Ο ψηφιακός κόσμος εξελίσσεται με ιλιγγιώδη ταχύτητα και το έτος 2022 χαρακτηρίζεται από διάφορες συναρπαστικές τάσεις που αποσκοπούν στην προσέλκυση μεγαλύτερου κοινού και στην αύξηση της αξίας κάθε μάρκας.
Όσο στο μεταξύ σαρώνετε το διαδίκτυο και δημιουργείτε τη λίστα ανοιξιάτικων καθαρισμών σας, εμείς θα σας ενημερώσουμε για τις 5 κορυφαίες τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στις οποίες θα πρέπει να επικεντρωθεί η επιχείρησή σας το 2022.
Το TikTok θα συνεχίσει να κυριαρχεί στον κόσμο του ψηφιακού μάρκετινγκ
Σε περίπτωση που χάσατε την έκρηξή του πέρυσι, το TikTok συνεχίζει να κατακτά τον ψηφιακό χώρο το 2022. Αυτό το κοινωνικό δίκτυο κατέχει το ρεκόρ για την εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις δύο ολόκληρα χρόνια στη σειρά.
Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το TikTok πιθανότατα θα μπορέσει να φτάσει τις καθιερωμένες πλατφόρμες βίντεο όπως το Instagram και το YouTube φέτος. Γιατί; Το 2020, το TikTok αριθμεί 65,9 εκατομμύρια χρήστες στις Ηνωμένες Πολιτείες και αυτή η αύξηση δεν φαίνεται να έχει σταματήσει μέχρι σήμερα.
Η εφαρμογή σημειώνει ρεκόρ 689 εκατομμυρίων ενεργών χρηστών παγκοσμίως για το 2021. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο όλο και περισσότερες επιχειρήσεις στρέφονται προς αυτή την πλατφόρμα.
Εξετάστε το ενδεχόμενο να αναπτύξετε την επιχείρησή σας στο TikTok για να προσεγγίσετε νέο κοινό και να επωφεληθείτε από τις ευκαιρίες που προσφέρει το περιεχόμενο βίντεο.


Το budget μάρκετινγκ για τα μικρά Social Media θα αυξηθεί
Καθώς προσπαθούμε να αφήσουμε πίσω μας το 2020 και το 2021, θα είναι δύσκολο να ξεχάσουμε τις οικονομικές πιέσεις που δέχθηκαν πολλές επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.
Αν έχετε κουραστεί να διαφημίζεστε στις μεγαλύτερες ψηφιακές πλατφόρμες και να μην βλέπετε τα αποτελέσματα που θέλετε, ίσως να θέλετε να στραφείτε σε μικρότερα κοινωνικά δίκτυα που έχουν μόλις ξεκινήσει να αποκτούν δημοτικότητα. Αναμένεται σημαντική αύξηση του ενδιαφέροντος γι’ αυτά λόγω των υψηλών ερωτημάτων από τους εμπόρους που συμβουλεύουν να επενδύσουν σε αυτό το είδος διαφήμισης.
Βεβαιωθείτε ότι ο διαφημιστικός σας προϋπολογισμός είναι ευέλικτος και αποτελεσματικός και καλύπτεστε σε περίπτωση απροσδόκητων αλλαγών και γεγονότων.
Οι καταναλωτές θα στρέφονται όλο και περισσότερο στα κοινωνικά δίκτυα για να αγοράζουν προϊόντα
Τα γεγονότα των τελευταίων ετών έδωσαν βασικό ενδιαφέρον στις ηλεκτρονικές αγορές και οι προγραμματιστές έχουν βρει τρόπους για να ολοκληρώνουν οι χρήστες τις αγορές τους χωρίς να χρειάζεται να εγκαταλείψουν μια εφαρμογή ή έναν ιστότοπο.
Τώρα που κάθε πλατφόρμα καταβάλλει τεράστιες προσπάθειες για τη βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη, όλο και περισσότεροι αγοραστές στρέφονται στις ηλεκτρονικές αγορές. Τα κοινωνικά δίκτυα προσφέρουν επίσης διαδραστικότητα στην αγορά προϊόντων με ένα μόνο κλικ.
Οι πελάτες σε άλλες πλατφόρμες, όπως η TikTok, απολαμβάνουν μια απρόσκοπτη διαδικασία αγοράς λόγω των premium μορφών και χαρακτηριστικών διαφήμισης της πλατφόρμας. Κάθε μάρκα στο TikTok μπορεί τώρα να ενισχύσει το διαφημιστικό της περιεχόμενο μέσω μιας μορφής διαφήμισης που ονομάζεται Spark Ads.
Με τις λειτουργίες διαφήμισης και αγορών που είναι ήδη διαθέσιμες, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι θα υπάρξει αύξηση των κοινωνικών αγορών το 2022. Οι εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα εργαλεία αυτών των πλατφορμών για να δώσουν τη δυνατότητα στους πελάτες τους να πραγματοποιούν αγορές όπου και όποτε θέλουν.

Τα μικρότερα βίντεο θα κατακτήσουν την αγορά
Πλατφόρμες όπως το TikTok και το Instagram κερδίζουν τεράστια δημοτικότητα ακριβώς λόγω της μορφής τους – βίντεο. Τα βίντεο μικρής διάρκειας είναι η μυστική δύναμη της επιτυχίας στο TikTok, το Instagram και το YouTube, καθώς αποτελούν μια μοναδική μέθοδο για να αιχμαλωτίσουν και να προσελκύσουν τους χρήστες.
Τα σύντομα βίντεο χρειάζονται λιγότερο χρόνο για να τα παρακολουθήσετε και καταφέρνουν να μεταφέρουν τις απαραίτητες πληροφορίες για ένα προϊόν και μια υπηρεσία συνοπτικά και περιεκτικά.
Με τη βοήθεια του περιεχομένου βίντεο, οι μάρκες μπορούν να δημιουργήσουν μια διαρκή σύνδεση με το κοινό τους, να παρουσιάσουν αποτελεσματικά τα προϊόντα/υπηρεσίες τους και να απαντήσουν σε συχνές ερωτήσεις συνοπτικά και με σαφήνεια.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι υπάρχει μια τάση για τις επιχειρήσεις να φτιάχνουν βίντεο χωρίς voiceovers, αλλά με ενδιαφέρουσες και ελκυστικές λεζάντες.

Ο όγκος της αγοράς θα μπορούσε να αυξηθεί σημαντικά
Με την αύξηση των χρηστών του διαδικτύου σε όλο τον κόσμο, οι έμποροι των κοινωνικών μέσων έχουν μια σαφή στρατηγική για το πώς να ενεργήσουν. Η οργανική εμβέλεια περνάει σε δεύτερη μοίρα, επειδή η πληρωμένη διαφήμιση αποδεικνύεται ένα πιθανό τζάκποτ για πολλές επιχειρήσεις.
Ως έμπορος, θα πρέπει να είστε προετοιμασμένοι ότι φέτος θα δυσκολευτείτε να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο. Απευθυνθείτε στους έμπορους για να προσδιορίσετε πρώτα το κοινό-στόχο σας πριν σχεδιάσετε τον τρόπο με τον οποίο θα το προσεγγίσετε.
Φέτος ο όγκος της αγοράς μπορεί να αυξηθεί σημαντικά, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να προσεγγίσετε ένα κοινό πριν από τους ανταγωνιστές σας.
Το 2022 παρουσιάζει πολλές ευκαιρίες για όλες τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να αναπτυχθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με τη βοήθεια δοκιμασμένων πρακτικών και ενός συνδυασμού γνώσεων και δεξιοτήτων μάρκετινγκ, η μάρκα σας θα μπορέσει να προσεγγίσει νέους δυνητικούς πελάτες και να κρατήσει την προσοχή τους για μεγάλο χρονικό διάστημα.